در اولین نشست مشترک اعضای شورای شهر و شورای معاونین شهرداری مشهد بررسی شد | تعامل و هم‌افزایی برای موضوعات اصلی مشهد + فیلم تهیه کتابچه اقدامات مدیریت شهری مشهد به‌منظور اطلاع‌رسانی به شهروندان انتقال مفاهیم فرهنگی به محلات مشهد از طریق رسانه ممکن است + فیلم مدیرعامل آتش نشانی مشهد: بیش از ۹۰ درصد بیمارستان‌های مشهد دارای نقص ایمنی است | آماده باش برای دهه پایانی صفر ماجرای بیلبورد‌های مشهد با عنوان «التیام زخم‌ها» چیست؟ + عکس آمادگی کامل مدیریت‌بحران شهرداری مشهد در آستانه فصل بارش + فیلم جابه‌جایی بیش‌از ۸ میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در سال ۱۴۰۳ تأمین روزانه ۱۳۵ هزار مترمکعب آب موردنیاز فضای‌سبز شهری از پساب و چاه‌های غیرکیفی برپایی ٨ ایستگاه استقبال از زائر در مشهد به‌مناسبت دهه پایانی ماه صفر ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، میدان قائم(عج) و خیابان امام‌خمینی(ره) در مشهد (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) آغازبه‌کار «موج اربعین» در رادیو زیارت مشهد از امروز (شنبه، ۲۰ مرداد ۱۴۰۳) | شهردار مشهد: ایجاد شور و نشاط عاشقانه و دلدادگی از طریق رادیو زیارت بسیار تأثیرگذار است + فیلم ترکیب جدید اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای ششم شهر مشهد در سال چهارم روایتگر تاریخ یک شهر | درباره «احمد ماهوان» و قصه هایش از مشهد قدیم برنامه‌ریزی و آمادگی کامل خدمات شهری شهرداری مشهد برای خدمت‌رسانی به زائران در نجف و دهه آخر صفر در مشهد اعزام بیش‌از ۵۵۰ نیروی پاکبان شهرداری مشهد برای خدمت به زائران اربعین در نجف اشرف بدرقه کاروان خدمات‌رسانی شهرداری مشهد به زائران اربعین حسینی در نجف اشرف + فیلم وقوع قتل در نیشابور بر اثر نزاع و درگیری (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) استاندار خراسان رضوی: شهرداری و شورا همچنان پروژه‌های مربوط به حاشیه شهر مشهد را در دستور کار دارند معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد: بلوار قمر بنی هاشم شاه‌بیت تمام پروژه‌های توسعه شرق مشهد است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه بلوار قمر بنی هاشم یک پروژه حیاتی در زمینه توسعه به شرق مشهد است نماینده مردم مشهد و کلات: با وجود محدودیت منابع هیچ وقت چراغ خدمت‌رسانی در شهر خاموش نشده است شهردار مشهد: از سال گذشته تا امروز ۳۵ پروژه به بهره‌برداری رسیده است + فیلم
سرخط خبرها

در اولین نشست مشترک اعضای شورای شهر و شورای معاونین شهرداری مشهد بررسی شد | تعامل و هم‌افزایی برای موضوعات اصلی مشهد + فیلم

  • کد خبر: ۲۴۴۳۸۲
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱
در اولین نشست مشترک اعضای شورای شهر و شورای معاونین شهرداری مشهد بررسی شد | تعامل و هم‌افزایی برای موضوعات اصلی مشهد + فیلم
اولین نشست مشترک صمیمانه اعضای شورای شهر مشهد و معاونین شهرداری در دفتر شهردار مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف در اولین نشست صمیمانه اعضای شورای شهر مشهد با معاونین شهرداری که در دفتر شهردار مشهد برگزار شد، گفت: سال پایانی مدیریت شهری و شهرداری است و سال نتیجه‌گیری و برداشت است. پروژه‌ها مشخص است و در این جلسات جمع‌بندی ۱۵ پروژه نهایی شکل خواهد گرفت.

وی افزود: به دنبال ایجاد تعاملات بسیار خوبی در سال چهارم مدیریت شهری هستیم که ایجاد هم شده است. مقرر شده به صورت هفتگی با کمیسیون‌ها و ماهی یک بار با اعضای شورا جلساتی داشته باشیم تا در بهره‌برداری مناسب در موضوعات اصلی شهر به تفاهم و تعامل برسیم.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: پروژه‌های دوره قبل را به اتمام رساندیم، التیام زخم‌های شهر صورت گرفته و در حال حاضر پروژه‌هایی داریم که ۷۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت داشته که باید در همین دوره به اتمام برسد. تفاهمات شورای شهر و شهرداری بر روی ۱۵ کلان پروژه‌ای است که در حال جمع بندی برای آنان هستیم. مسلما تعدادی پروژه زیرساختی و اساسی نیز وجود دارد که ممکن است در دوره‌های بعدی مورد توجه قرار نگیرد و باید حتما در همین دوره مورد توجه قرار بگیرد.

قلندر شریف تصریح کرد: هدف از برگزاری این جلسات، هم اندیشی قوی‌تر جهت رفع مشکلات در راه اجرای پروژه‌ها و حرکت شهرداری به صورت روان است. این جلسات ساختار مدیریت شهری را در روان شدن حرکت‌ها روغن کاری می‌کند.

وی بیان کرد: تعدادی از این ۱۵ کلان پروژه آغاز شده است. تعدادی دیگر از پروژه‌ها نیز در ادامه آغاز خواهد شد که اصل کار این دوره از مدیریت شهری و شهرداری، تامین مالی برای پیشرفت این پروژه‌ها است. اگر برای پروژه‌های خاص هدفگذاری داشته باشیم، از پراکنده کاری جلوگیری می‌شود تا در اجرای کلان‌پروژه‌ها با کمبود بودجه مواجه نشویم.

ناصحی: مهم‌ترین هدف ما ارتقای زیرساخت‌های شهری است

مهدی ناصحی، رئیس شورای شهر مشهد نیز در این نشست عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که میان شورا و شهرداری شکل گرفته، رسیدن به ادبیات واحد در مدیریت شهر است تا از اختلاف نظر‌ها جلوگیری شده و همدلی را افزایش دهد.

وی ادامه داد: به همراه شهردار مشهد بعد از انتخابات چهارمین سال هئیت رئیسه شورا، اولین جلسه هم اندیشی میان اعضای شورا، شهردار و معاونین شهرداری شکل گرفت و مسائل و مشکلات شهر مطرح شد. روش‌هایی برای ادامه هماهنگی تنظیم شد، امیدواریم بتوانیم به سرعت مباحث را عملیاتی‌تر دنبال کنیم تا آثار هماهنگی‌ها و همفکری‌ها در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی در خصوص مهم‌ترین اهداف شورای شهر مشهد در سال چهارم و پایانی‌اش تصریح کرد: مهم‌ترین اهداف ما در مدیریت شهری ارتقای زیرساخت‌های شهر در حوزه‌های ارائه خدمات به مردم مانند حوزه حمل و نقل عمومی، نوسازی ناوگان تاکسیرانی، طرح‌های تفصیلی، تجهیز منابع شهرداری، اوراق مشارکت و مسائل فرهنگی و اجتماعی است.

رئیس شورای شهر مشهد گفت: موضوعات راهبردی کلان مانند کمبود آب و فرونشست زمین موضوعاتی است که باید در قالب ستاد‌های مختلف شهرداری نسبت به برخورد با آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

طهوریان عسکری: افزایش هم‌افزایی میان شورا و شهرداری باعث بروز نتیجه‌ای مطلوب در پروژه‌ها خواهد داشت

مجید طهوریان عسکری نیز در این نشست نیز بیان کرد: با شروع سال چهارم شورا، یکی از ماموریت‌هایی که در مجموعه هیئت رئیسه تعریف شد، افزایش سطح تعامل بین همکاران در شورای شهر و شواری معاونین شهرداری و شهردار مشهد بود، چرا که در سال پایانی شورا هرچه هم‌افزایی بین شورا و شهرداری افزایش پیدا کند، پروژه‌های مدنظر میان طرفین دقیق‌تر و زودتر در زمان بندی تعیین شده خودش به نتیجه مطلوب می‌رسد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: برگزاری چنین جلساتی ثمربخش است تا مشکلات و موانع موجود که باید بعضا در برخی از جلسات متفرقه طرح موضوع شود، به بحث گذاشته می‌شود تا نکاتی که معاونین شهرداری دارند، اعضای شورا از نزدیک بشنوند. ما نیز در سیاست گذاری کمک کنیم تا موانع موجود برای اجرای پروژه‌های شهری که یکی از آن‌ها چالش‌های شهرداری در کسب درآمد‌ها است، مرتفع شود.

وی افزود: امیدوارم جلسات بعد که به صورت مستمر برگزار خواهد شد، بتواند انرژی خوب و مثبتی را به بدنه شهرداری مشهد و کارکنان شهرداری منتقل کند تا سال پایانی را با هیئت رئیسه سال چهارم شورا جدی‌تر و محکم‌تر به پایان برسانیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->